AKCE MĚSÍCE: Kolagenový nápoj YOUTH BOOSTER se slevou 20 %. Akce platí do konce března, tj. do 31. 3. 2024.

FAQ

FAQ

MOJE OBJEDNÁVKA

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

Odkaz pro sledování zásilky vám zašle přepravní společnost, jakmile zásilka opustí náš sklad. Pak můžete svůj balíček sledovat na každém kroku až ke svým dveřím. Pokud balíček v odkazu nevidíte, obraťte se na nás a rádi vám pomůžeme.

EQUA lahve mi přijdou v krabici, nebo tašce?

Všechny lahve EQUA zasíláme v krabici, která zajišťuje bezpečné doručení. Navíc si u nás můžete zakoupit krabičku na stylové dárkové zabalení.

Kde mohu získat více informací o dodání zboží?

Dodací údaje si můžete zkontrolovat na našem webu: www.mojeequa.cz.

Kde se EQUA lahve vyrábí?

Jsme rádi, že se ptáte! Ve společnosti EQUA se k vám snažíme být co nejotevřenější a sdílet s vámi informace o výrobních procesech. Stejně jako všichni sdílíme společnou planetu.

V zájmu snížení naší uhlíkové stopy přivádíme naše partnery blíž k našemu ústředí v srdci Evropy. A s potěšením můžeme říci, že většina našich lahví se vyrábí v Evropě: v Rakousku a České republice. Příslušenství a menší součásti, jako jsou čepice, silikony a kryty se vyrábí v Číně.

Od prvního dne jsme se zavázali budovat značku EQUA způsobem šetrným k životnímu prostředí. O deset let později svůj slib stále dodržujeme.

Chci vrátit svoji objednávku. Jak mám postupovat?

Jsme si jisti, že si svou novou EQUA zamilujete. Pokud ji však přesto rozbalíte a zjistíte, že nesplňuje vaše očekávání a není pro vás ta pravá, pošlete nám prosím co nejdříve e-mail s žádostí o vrácení, abychom byli informováni a vše proběhlo hladce. Na zrušení objednávky a vrácení zboží máte 14 dní. lahev nám zašlete nepoužitou a v původním obalu.

Bohužel není možné vrátit lahve s potiskem na zakázku.

Chci vyměnit zakoupenou lahev za jinou. Jak mám postupovat?

Pokud se rozhodnete svou lahev vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od doručení. Dejte nám vědět na kristyna@mojeequa.cz a dohodneme se na řešení, které vám bude vyhovovat.

Vyměnit není možné lahve s gravírováním / potiskem jména nebo nápisu na přání.

Byl mi doručen špatný/vadný produkt. Jak mám postupovat?

Pokud došlo k omylu a dostanete od nás nesprávnou nebo poškozenou velice se vám omlouváme. Prosím pošlete nám e-mail na adresu kristyna@mojeequa.cz.a vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

Jaké nabízíte platební možnosti?

Svou objednávku můžete zaplatit:

  • platební kartou (službu zajišťuje Comgate)
  • online bankovním převodem (službu zajišťuje Comgate)
  • převodem na bankovní účet
  • dobírkou

DOPRAVA - MOŽNOSTI A CENY

Za jak dlouho mi doručíte objednávku?

Naším cílem je odeslat vám produkty ze skladu do 1–2 pracovních dnů. Počítejte prosím s možnými delšími dodacími lhůtami například před Vánoci.

Pokud objednáváte lahve s potiskem nebo gravírováním na přání, dodací lhůtu vám sdělíme individuálně.

Jaké jsou náklady za dopravu?

Nabízíme tyto druhy dopravy:

  • Zásilkovna ČR (Zásilkovna, Z-Point, AlzaBox): 69 Kč
  • Zásilkovna SK (Zásilkovna, Z-Point, AlzaBox): 79 Kč
  • Nejvýhodnější doručení na adresu (ČR): 99 Kč
  • Nejvýhodnější doručení na adresu (SK): 109 Kč
  • Osobní odběr v Týnci nad Sázavou: zdarma

Jaké dopravce používáte?

Pro dopravu využíváme námi ověřeného dopravce Zásilkovna.cz.

Poskytujete dárkové balení?

Všechny lahve EQUA zasíláme v krabici. Pokud však chcete lahev darovat krásně zabalenou, můžete si navíc objednat stylovou ekologickou krabici na dárkové balení.

Můžete si vybrat ze dvou možností:

Byla mi doručena rozbitá EQUA lahev. Jak mám postupovat?

Výjimečně se může stát, že během přepravy dojde k poškození lahve. Pokud k tomu dojde, pošlete nám prosím nejpozději do 14 dnů zprávu na e-mail kristyna@mojeequa.cz s číslem vaší objednávky. Situaci co nejrychleji vyřešíme k vaší spokojenosti.

LAHVE, VÍČKA A OBALY

Moje EQUA lahev zapáchá, co mám dělat?

EQUA lahev je nejlepší skladovat otevřenou, bez uzávěru a dobře ji vysoušet. Vyhnete se vlhkosti, která časem způsobuje nepříjemný zápach.

Můžete si také pořídit naši EQUA čisticí sadu a lahev vymýt hydrogenuhličitanem sodným.

Moje skleněná EQUA lahev se rozbila po pádu z výšky, co mám dělat?

Je nám to opravdu líto. Přestože jsou naše lahve vyrobeny z nejkvalitnějšího borosilikátového skla, jsou stále náchylné k nárazům jako všechny skleněné výrobky a vyžadují zvláštní péči při přepravě, používání i mytí. Pokud se vám podaří s EQUA lahví zacházet opatrně, vydrží vám celý život.

Více informací o zacházení s EQUA skleněnou lahví najdete na webu nebo nám můžete napsat na kristyna@mojeequa.cz, rádi vám odpovíme.

Je možné skleněné EQUA lahve mít v myčce na nádobí?

Skleněné lahve EQUA lze mýt v myčce, jejich uzávěr raději ne. K čištění lahve doporučujeme použít směs rýže a hydrogenuhličitanu sodného. Stačí přidat vodu a hydrogenuhličitan sodný s rýží do lahve a nechat ji několik minut / hodin sát. Poté dobře protřepejte, vypláchněte vodou a lahev bude čistá.

Jakou záruku mají EQUA lahve?

EQUA lahve mají dvouletou záruční dobu. Výjimku tvoří elektronická část (tracket) SMART lahví, pro kterou platí roční záruka. Pokud objevíte na své lahvi závadu, dejte nám prosím vědět na e-mail kristyna@mojeequa.cz a dohodneme se na postupu.

Jak mohu odstranit zápach z mé lahve?

EQUA lahev je nejlepší skladovat otevřenou, bez uzávěru a dobře ji vysoušet. Vyhnete se vlhkosti, která časem způsobuje nepříjemný zápach.

K čištění lahve doporučujeme použít směs rýže a hydrogenuhličitanu sodného. Stačí přidat vodu a hydrogenuhličitan sodný s rýží do lahve a nechat ji několik minut / hodin sát. Poté dobře protřepejte, vypláchněte vodou a lahev bude čistá.

Je možné EQUA lahve používat na sycené nápoje?

Doporučujeme nepoužívat lahve EQUA pro sycené nápoje. Plyn CO2 může vytvářet tlak v lahvi a v některých případech může lahev explodovat.

Nabízíte gravírování nebo potisk na samotné lahvi?

Samozřejmě ano. Chcete mít EQUA lahev s vlastním jménem, logem nebo nápisem? Navštivte naši webovou stránku https://www.equalahve.cz/equa-lahve-s-vlastnim-potiskem/ a neváhejte nás kontaktovat.

Kompletní katalog firemních dárků najdete zde.

Pokud si přejete lahev s potiskem, minimální objednané množství je 50 kusů.

Jak mohu vyčistit lahev?

Chcete-li zachovat kvalitu své lahve a svěžest svých nápojů, doporučujeme ji pravidelně čistit. Vyhněte se prosím čisticím prostředkům, které mohou poškodit přírodu i vaši lahev.

Vypláchněte lahev horkou vodou a jemným mýdlem alespoň jednou denně. Na důkladné vyčištění použijte horkou vodu, ocet a čajovou lžičku jedlé sody. Můžete si také zakoupit naši EQUA čisticí sadu.

Většinu EQUA lahví také můžete mýt v myčce s výjimkou potištěných plastových lahví, lahví Ginkgo, Bloom a Ash a také SMART lahví obsahujících elektronické součástky.

Jak EQUA lahve reagují na změny teplot?

Skleněné lahve EQUA i lahve z nerezové oceli zvládnou velké tepelní změny - od -10 do 90 stupňů Celsia. EQUA SMART a EQUA CLASSY THERMO jsou vyrobeny s dvojitou izolací (trojitá stěna) a udrží váš nápoj až 24 hodin studený nebo 12 hodin horký. Pokud jde o skleněné láhve Mismatch, nabízejí také tepelnou ochranu pomocí obalů z plsti a umělé kůže.

Z jakého materiálu je EQUA lahev Flow 2v1?

Lahev na vodu 2v1 je vyrobena z materiálu EASTMAN Tritan. Jedná se o plně recyklovatelný plast nejvyšší kvality. Neobsahuje žádné bisfenolické sloučeniny jako BPA, BPF nebo BPS. lahev je vyrobena v Rakousku, je velmi lehká a dobře se drží v ruce.

Rozměry:

  • Objem lahve na vodu: 800 ml 
  • Objem smoothie verze: 750ml 
  • Průměr: 6,5 cm
  • Výška: 28 cm
  • Průměr otvoru na pití: 6,5 cm
  • Hmotnost: 182 g

Jsou všechny EQUA lahve bez BPA?

Rozhodně. Všechny lahve EQUA jsou BPA Free a odpovídají nejvyšším standardům ekologických předpisů. Vybíráme pouze materiály prvotřídní kvality, ohleduplné k vašemu zdraví i k přírodě. Kromě BPA neobsahují EQUA lahve ani  sloučeniny BPS a BPF. Ty najdeme běžně v jednorázových PET lahvích a jsou toxické.

Co mám dělat, když moje lahev netěsní?

Lahve EQUA jsou navrženy tak, aby byly 100% nepropustné. Pokud tomu tak není, proveďte následující kroky:

  • zkontrolujte, zda jste dostatečně zavřeli uzávěr
  • zkontrolujte, zda je silikon v uzávěru pevně uchycen.

Pokud vaše lahev EQUA stále prosakuje, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme a najdeme řešení.

Z jakého skla jsou vyrobené skleněné EQUA lahve?

Naše skleněné lahve jsou vyrobeny z nejkvalitnějšího skla zvaného borosilikát. Naše lahve jsou recyklovatelné, navržené, vyrobené a ručně sestavené v naší centrále v EU. Jsou odolné vůči velkým tepelným změnám, takže vám bezpečně uchovají studenou vodu i horký čas. Uzávěr je 100% nepropustný, vyrobený z nerezové oceli, tritanu a silikonového kroužku.

V jakém objemu jsou k dispozici skleněné Mismatch lahve?

V prodeji máme pouze lahve Mismatch o objemu 750 ml. Před nedávnem jsme ze sortimentu odstranili lahve Mismatch o objemu 550 ml a 1 l.

Jak mohu svoji lahev přizpůsobit?

Lahve s vlastním jménem nebo nápisem jsou velmi oblíbené a jistě udělají radost vám nebo vašim blízkým.

Vyberte si z našeho online obchodu skleněnou nebo nerezovou lahev a klikněte na tlačítko „přizpůsobit“ (přímo nad tlačítkem košíku). Budete mít možnost zadat nápis a případně přidat symbol.

Celé zadání trvá jen několik sekund a určitě někomu blízkému uděláte velikou radost.

Vejde se EQUA lahev do držáku v autě?

Na trhu je mnoho druhů držáků na lahve do auta, proto nedokážeme přesně určit, do kterého se vaše EQUA lahev vejde. Výhodou EQUA lahví je 100% nepropustnost, proto je můžete v autě umístit kdekoli a spolehnout se, že nevytečou.

V jakých objemech (velikostech) jsou k dispozici skleněné EQUA lahve?

MISMATCH lahve s obalem z umělé kůže:

  • Objem: 750 ml
  • Výška: 25 cm
  • Průměr: 7 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 3,5 cm
  • Hmotnost: 425 g

MISMATCH lahve s obalem z plsti: 

  • Objem: 750 ml
  • Výška: 25 cm
  • Průměr: 7 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 3,5 cm
  • Hmotnost: 435 g

SQUEEZE lahve:

  • Objem: 550 ml
  • Výška: 24 cm
  • Průměr: 7,5 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 3,5 cm
  • Hmotnost: 368 g

Vše, co potřebujete vědět o plastových lahvích bez BPA.

Plastové BPA Free lahve EQUA vyrábíme z ekologického plastu nejvyšší kvality Eastman Tritan. Neobsahují žádné sloučeniny bisfenolu BPA, BPF ani BPS, které byste našli ve většině jednorázových PET lahví a které škodí zdraví i přírodě. Plastové EQUA lahve bez BPA jsou 100% recyklovatelné a perfektně těsní. 

Rozměry:

Objem: 600 ml

  • Výška: 21,5 cm
  • Průměr: cca. 7,5 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 5 cm
  • Hmotnost: 118 g

Objem: 400 ml

  • Výška: cca. 19,5 cm
  • Průměr: 6,5 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 5 cm
  • Hmotnost: 106 g

Jak mohu z lahve sundat obal?

Po letech zkušeností vám doporučujeme tento postup:

  • Konce prstů obou rukou položte na horní stranu potahu vedle hrdla lahve
  • Potom začněte  všemi prsty pevně tlačit dolů
  • Po prvních pár pokusech materiál změkne a půjde to lépe

Případně se můžete podívat na video.

Mohu do EQUA lahve dát éterické oleje?

Ano, do skleněných a nerezových lahvích můžete použít éterické oleje. Nezapomeňte poté lahev dobře umýt. Doporučujeme ji po každém použití opláchnout horkou vodou a mýdlem. Lahev můžete také vyčistit přírodními alternativami, jako je směs surové rýže a jedlé sody - najdete ji s naší EQUA čisticí sadě.

EQUA SMART - NEREZOVÉ TERMOSKY

Jak si poradit při potížích s připojením k mobilní aplikaci.

Nejprve se ujistěte, zda nemáte problém s připojením (ilustrativní obrázek).

Vlevo: lahev je připojena, takto by měla vypadat nabídka. Vpravo: lahev není připojena. (ilustrativní obrázek)

Ujistěte se, že máte lahev v dosahu Bluetooth. Zkuste Bluetooth vypnout a znovu zapnout. Zkuste aplikaci restartovat. Klepněte na svůj tracker a pokud nesvítí, dobijte jej a zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, zkuste resetovat sledovač. Vyjměte sledovač z láhve a 10x jej připojte k elektřině. Pokud nic z výše uvedeného nefunguje, ozvěte se nám prosím. Podle ID vašeho trackeru se pokusíme zjistit příčinu problému.

Jak funguje připomenutí SMART lahve světelným efektem? Mám problém s měřením.

Jak světelný signál funguje?

Lahev je nastavena tak, že vám v zadaných intervalech jedním nebo dvěma světlenými signály připomíná čas k napití. Pokud tedy například nastavíte interval na jednu hodinu a mezitím vypijete dostatek vody, lahev nebude svítit, protože jste již napití. Pokud mezi jednotlivými intervaly zapomenete pít, lahev vám to připomene. abyste se napili. Zjistíte-li, že nesvítí správně, zkuste znovu zapnout světelnou funkci.

Zkouška:

Naplňte nejprve lahev vodou a potom ji dnem vzhůru vyprázdněte, dokud se nerozsvítí tracker (světelný signál). Poté doplňte lahev, otevřete mobilní aplikaci, zkontrolujte připojení a stiskněte tlačítko světelné funkce (musí zářit). Poté si můžete dát několik doušků a zjistit, zda měří správně.

Lahev obsahuje pohybový senzor, podobný tomu v chytrých hodinkách a dalších chytrých zařízeních. Umí rozpoznat vaše individuální zvyky v udržování pitného režimu. Při pravidelném používání vás lahev bude dobře znát a výsledky budou přesnější.

Pokud chcete, aby vaše lahev sledovala váš příjem vody co nejpřesněji, postupujte podle těchto dvou jednoduchých pokynů:

  1. Doplňujte lahev do 100 % objemu.
  2. Pokud nevypijete všechnu vodu a chcete ji před dalším doplněním vylít, nejprve lahev protřepejte  - sama pozná, že jste nevypili všechnu vodu a bude s tím počítat.

Je možné SMART lahev propojit s Fitbit / Apple Watch?

Tato funkce není v aplikaci EQUA Smart Water Bottle momentálně k dispozici. Pracujeme na její aktivaci a určitě vás budeme informovat v newsletteru i na webu.

Jak mohu svoji inteligentní SMART lahev spárovat?

Toto video by mělo pomoci: https://www.youtube.com/watch?v=jiGdmlLpmKE

Pokud stále nemůžete lahev spárovat, kontaktujte nás, poskytněte nám další informace a budeme pokračovat dále.

Průvodce IOS + Bluetooth

V systému IOS 13 máte možnost ručně povolit připojení přes Bluetooth. Nastavení> Soukromí> Bluetooth (můžete zkontrolovat, zda má aplikace Equa připojení Bluetooth). Zkontrolujte, zda jsou aplikace APP a IOS aktuální. S lahví můžete spárovat pouze 1x zařízení.

Můžete také zkontrolovat, zda je vaše připojení k internetu stabilní.

Může vám pomoci i toto video: (od 0,53 s): https://www.youtube.com/watch?v=jiGdmlLpmKE 

Moje SMART lahev nereaguje. Co mám dělat?

Pokud poklepání nefunguje, postupujte podle těchto dvou jednoduchých tipů:

  1. Ujistěte se, že je vaše lahev spárována s aplikací, aby se nahrál nejnovější firmware.
  2. Zvedněte lahev ze stolu, uchopte za horní část a poklepejte na dno.

Otázky týkající se trackeru (čidla).

CO KDYŽ SE DO PŘÍSTROJE DOSTANE TEKUTINA?

Čidlo je odolné proti stříkající vodě, ale měl by být chráněno před kontaktem s tekoucí nebo stojatou vodou. Nemůžeme zaručit, že bude fungovat, pokud do něj voda nateče.

CO KDYŽ  MI ČIDLO UPADNE NA ZEM?

Čidlo je poměrně odolné, takže by mělo přežít několik nárazů a pádů. Přesto s ním prosím zacházejte opatrně.

JAK POZNÁM, ŽE JE BATERIE ČIDLA PRÁZDNÁ?

Indikátor baterie můžete kdykoli zkontrolovat v aplikaci EQUA. Když je baterie téměř vybitá, aplikace vám také připomene, abyste ji dobili. Plně nabitá baterie vydrží přibližně jeden měsíc.

MOHOU S CHYTRÉ FUNKCE ZASTAVIT, POKUD JE NEBUDU DELŠÍ DOBU POUŽÍVAT?

Můžete zrušit párování lahve. Pak vám nebude zasílat připomenutí ani sledovat objem. Tato funkce je k dispozici v nastavení lahví v aplikaci EQUA - „Zrušení spárování této lahve“.

Jak mohu dobít baterii?

  1. Opatrně sundejte čidlo z lahve. Na horní straně je zásuvka pro USB konektor.
  2. Baterii dobíjejte pouze pomocí USB typu B (součást balení).  Sejměte bezpečnostní silikonovou zástrčku, která zakrývá konektor čidla.
  3. Před připojením kabelu odpojte čidlo od lahve.
  4. Jakmile je baterie nabitá, znovu připojte bezpečnostní silikonovou zástrčku a vložte čidlo zpět na dno lahve. Poklepejte na lahev - čidlo se rozsvítí, až bude baterie nabitá.

Mohu dát SMART lahev do mikrovlnné trouby nebo do lednice?

MIKROVLNKA:

Nedávejte prosím lahev do mikrovlnky. VŠECHNY součásti lahví NEJSOU pro mikrovlnnou troubu bezpečné.

LEDNIČKA:

Vzhledem k tomu, že má lahev díky dvěma stěnám dokonalé těsnění, udrží váš nápoj horký až 12 hodin a studený až 24 hodin,. Není tedy potřeba ji navíc chladit v ledničce. Pokud chcete, aby byl váš nápoj studený, doporučujeme vám dát do něj trochu ledu. I to pomůže udržet váš nápoj studený po dobu nejméně 24 hodin. Pokud se přesto rozhodnete vložit lahev do ledničky, odejměte z ní čidlo.

Nic z FAQ pomáhá ...

Dejte nám vědět, když vám žádná z předcházejících rad nepomůže.

Napište nám prosím na kristyna@mojeequa.cz tyto informace:

  1. Jaký máte model telefonu a operační systém
  2. Byla lahev někdy spárována?
  3. V jakém kroku se proces zastaví? Máte k tomu obrázek nebo video? 

Mohu vyměnit mramorové víčko SMART lahve?

Uzávěr vaší EQUA SMART lahve je ozdoben pravým mramorem z Itálie. Mramor je přírodní materiál, jehož vzor a strukturu nemůžeme ovlivnit. Může být více či méně zrnitý a mít různé odstíny.

Konkrétní podoba mramoru nemůže být předmětem reklamace nebo výměny.

Nabízíte gravírování na SMART lahvích?

Samozřejmě! Gravírování na nerezové lahve nabízíme. Přejete-li lahev s vlastním jménem, logem nebo nápisem, doporučujeme vám také vybrat si z bohatého sortimentu našich skleněných lahví, u kterých nabízíme kromě gravírování na uzávěr také potisk na lahev.

Moje SMART lahev je připojena k jinému telefonu. Co mám dělat?

Pokud vaše čidlo tracker bliká (zkontrolujte dvojitým klepnutím!), znamená to, že nemá problém s hardwarem. Problém může být v tom, že je vaše lahev připojena k jinému telefonu.

Postupujte prosím podle následujících jednoduchých kroků:

  1. Ujistěte se, že v blízkosti je pouze jeden telefon s otevřeným připojením Bluetooth.
  2. Přejděte do nastavení telefonu a zkontrolujte připojená zařízení.
  3. Spárujte lahvičku pohyblivým gestem - více informací najdete na tomto videu od 53. sekundy: https://www.youtube.com/watch?v=jiGdmlLpmKE.

Jak mohu do aplikace přidat vodu, kterou jsem vypil z jiného zdroje?

Množství vypité vody v samotné aplikaci můžete regulovat (přidat nebo snížit) kliknutím na znaménko + na hlavní obrazovce.

V sekci „PŘIDAT VODU“ stiskněte znaménko minus, dokud nedosáhnete požadované částky.

Nezapomeňte klepnutím na značku v pravém horním rohu odečtené množství uložit.

Ilustrativní obrázek zde.

Z čeho je vyroben uzávěr na lahvi SMART?

Původní designy EQUA SMART mají uzávěr z pravého mramoru:

  • EQUA Smart Snow White - Carrara Bianco nebo bílý mramor Carrara pocházející ze severního Toskánska v Itálii.
  • EQUA Smart Pink Blush - mramor Palissandro Bluette Nuvolato Chiaro pocházející z Itálie.
  • EQUA Smart Dark Grey - černý vápenec Drenov Grič pocházející ze Slovinska.

Jak mohu změnit frekvenci intervalu světelného efektu?

Na hlavní stránce ukazuje vaše aplikace objem vypité vody. Můžete také přepnout na graf intervalů, který vám sdělí, kolik a jak často jste během dne pili. Světelný efekt můžete nastavit na 30 nebo 60 minut a tomu se graf přizpůsobí.

Pokud je tečka barevná, znamená to, že jste vypili dostatečné množství a včas. Světelným signálem vám lahev připomene, že je znovu čas se napít. Cílem je, abyste nejen vypili dostatek vody, ale také aby bylo vaše pití rovnoměrně rozloženo během dne.

Jaké jsou rozměry a materiály SMART lahve?

EQUA Smart je vyrobena z vysoce kvalitní nerezové oceli s izolací z dvojité stěny, která udržuje vodu studenou po dobu 24 hodin a horkou po dobu 12 hodin. Uzávěr je vyroben z galvanicky upraveného kovu, a je 100% nepropustný. Horní část je zdobena pravým mramorem. Čidlo je napájeno dobíjecí baterií s USB konektorem typu Micro B.

TERMOSKY SMART A CLASSY:

  • Objem: 680 ml
  • Výška: cca. 25,3 cm
  • Průměr: 7,2 cm
  • Průměr otvoru pro pití: 4 cm, ideální velikost na kostky ledu
  • Hmotnost: 470 g s čidlem, 374 s bez něj

Mohu synchronizovat 2 SMART lahve na jednom zařízení?

Aplikace neumožňuje připojení více než jedné láhve najednou.

PRODUKTY EQUA CARE

Jak namíchat recepturu EQUA CARE?

Abyste namíchali EQUA CARE správně, následujte prosím těchto 7 kroků:

  1. Naplňte dávkovač EQUA CARE teplou vodou až po rysku.
  2. Přidejte náplň. Vsuňte do dávkovače vršek sáčku s náplní, abyste zabránili vdechnutí prášku. Vsypte celý obsah sáčku.
  3. Zavřete dávkovač.
    Platí jen pro čistič ve spreji: než začnete míchat, ujistěte se, že je uzávěr v poloze OFF, aby tekutina nevytekla.
  4. Protřepte dávkovač po dobu 30 s, abyste promíchali směl a aktivovali pudr.
  5. Optimální hustoty gelu dosáhnete asi za 15 minut.
  6. Při míchání můžete v dávkovači zaznamenat tlak. Uvolníte ho lehkým stisknutím pumpičky, během kterého vyteče trocha pěny. Omyjte dávkovač a je připraven k použití.
  7. Aby váš EQUA CARE dávkovač zůstal jako nový, doporučujeme vám ho vyplachovat před každým použitím.

Z čeho je vyroben dávkovač / lahev EQUA CARE?

Dávkovače EQUA CARE jsou ze 100 % vyrobeny z recyklovaných plastových lahví. V našem výrobním procesu tedy nevznikají žádné nové plasty. Dávkovače se dají stále znovu doplňovat a jsou navržené tak, aby vydržely opravdu dlouho.

Pro recyklované plasty namísto skla jsme se rozhodli také proto, že jsou lehčí, nerozbitné a bezpečnější při uchopení mokrýma rukama, zvláště pod sprchou.

Analyzovali jsme také uhlíkovou stopu různých materiálů a zjistili jsme, že PET je nejefektivnější volbou. Náš dávkovač vytvoří 4x menší uhlíkovou stopu než skleněná lahev - výroba skla je totiž energeticky velmi náročná při výrobě i dopravě.

Kde se dávkovače a sprejové lahve EQUA CARE vyrábějí?

Dávkovače a sprejové lahve EQUA CARE vyrábí náš inovativní lokální partner (v EU) s více než 40letou tradicí ve výrobě plastových hmot. Stejně tak materiál (100% recyklovaný /ET granulát) pochází z Evropy, kde je systém sběru a recyklace velice dobře zorganizovaný.

Mohu místo dávkovače EQUA CARE použít svůj vlastní?

Ano, místo dávkovače EQUA CARE můžete použít svůj vlastní. Mějte přitom však na mysli, že naše receptury mají typickou strukturu, která byla testována právě v dávkovačích EQUA CARE. Pokud používáte vlastní dávkovač, následujte prosím pečlivě naše pokyny pro míchání směsi.

Pěnové mýdlo má rozdílnou strukturu a bude fungovat jen s pěnovou pumpičkou. Studie ukazují, že s pěnovým mýdlem spotřebujeme méně vody.

Jaký objem mají dávkovače (lahve) EQUA CARE?

Objem dávkovačů (lahví) EQUA CARE je 500 ml, což dává dostatek prostor pro vytvoření směsi z prášku a vody. Celá jedna náplň spolu s předepsaným množstvím vody vytvoří přibližně 350 ml tekutého produktu. Přesněji:

  • Nádobí: 380 ml
  • Ruce: 350 ml
  • Domácnost: 345 ml
  • Tělo: 380 ml

O PRÁŠKOVÝCH RECEPTURÁCH EQUA CARE

Jakou mají receptury EQUA CARE životnost?

Životnost je závislá na způsobu skladování. Mějte prosím na paměti, že produkty EQUA CARE jsou 100% přírodní a založené na esenciálních olejích. Neobsahují umělé konzervanty tradičně používané v kosmetických prostředcích. Musí být proto spotřebovány v určeném čase.

Originálně zabalené práškové náplně vydrží v suchém a chladném prostředí 18 měsíců.

Když smícháte prášek s vodou, doporučená doba použití je 3 měsíce.

Jsou produkty EQUA CARE vhodné při kožních alergiích?

Produkty EQUA CARE jsou vhodné při kožních alergiích, a to ve verzi bez vonných přísad. Značka EQUA CARE je 100% transparentní. Zredukovali jsme množství ingrediencí na minimum a není u nás místo pro umělé konzervanty. Používáme výhradně 100% přírodní ingredience. Kožní alergie se však mohou projevit i v kontaktu s čistě přírodni produkty. Pokud víte, že máte citlivou pokožku, přečtěte si prosím pozorně seznam ingrediencí.

Jsou produkty EQUA CARE bezpečné pro dětskou pokožku?

Produkty EQUA CARE jsou bezpečné pro dětskou pokožku. Narozdíl od tradičních kosmetických značek využíváme čistě přírodní jemné ingredience. Pokud hledáte ty nejčistší produkty, bude pro vás dobrou volbou naše řada bez přidaných vonných esencí.

Je sprej na čištění domácnosti EQUA CARE bezpečný pro domácí zvířata? Nejsou vaše produkty testovány na zvířatech?

Čisticí sprej pro domácnost je stejně jako celá řada EQUA CARE bezpečný pro zvířata stejně jako pro všechny ostatní členy rodiny.

Pro vaši informaci, tyto komponenty nejsou pro domácí mazlíčky vhodné a přitom se nacházejí ve většině čisticích prostředků: ftaláty, bělidla, amoniak, chlor, formaldehyd aj. Produkty EQUA CARE žádné z těchto ingrediencí neobsahují.

Naše produkty nejsou testovány na zvířatech.

Odkud ingredience EQUA CARE pocházejí?

Ingredience používané v produktech EQUA CARE pocházejí od prověřených a důvěryhodných evropských dodavatelů, kteří sdílejí naše hodnoty. Jedná se o přírodní ingredience, jejichž nákupem podporujeme etické podnikání.

Jak účinné jsou produkty EQUA CARE?

EQUA CARE produkty jsou velmi účinné. Testovali jsme se anonymně na náhodném vzorku lidí. Nepoznali rozdíl mezi EQUA CARE a tradičními značkami čisticích prostředků.

Jak účinné jsou produkty EQUA CARE proti koronaviru a nemoci Covid-19?

Produkty EQUA CARE jsou proti koronaviru a nemoci Covid-19 účinné stejně jako klasická mýdla. Stejně tak dobře odstraní skvrny nebo chrání proti virů. Jsou přitom založené na složkách získaných z kokosových plodů. Mnoho virů, včetně koronavirů, je chráněno tukovou vrstvou. Proto nestačí je omýt vodou. Mýdlo, kterým se myjeme po 20 sekund si s nimi však poradí. Odborníci radí používat mýdlo i vodu jako první volbu, mnohdy účinnější než dezinfekce určená na ruce.

Více informací najdete v tomto užitečném článku: https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/antibacterial-soap-you-can-skip-it-use-plain-soap-and-water.

Dokážou produkty EQUA CARE zabít 99 % bakterií?

Produkty EQUA CARE nezabijí 99 % bakterií, protože jejich mýdla neobsahují desinfekční přísady. Smyjí však bakterie stejně jako jiná přírodní mýdla.

EQUA CARE - ÚDRŽBA & PÉČE

Jak pečovat o dávkovače / lahve EQUA CARE?

Dávkovače EQUA CARE jsou navržené tak, aby vydržely opravdu dlouho. Jejich životnost prodloužíte tím, že je dobře vypláchnete pokaždé, než je znovu naplníte.

Moje EQUA CARE pumpička v dávkovači nefunguje dobře...

Pumpička v dávkovači EQUA CARE nefunguje dobře, když se časem ucpe. Může to pak ovlivnit celkovou funkčnost vašeho dávkovače. Doporučujeme vám vyjmout pumpičku, naplnit lahev teplou vodou a několika stisknutími pumpičku propláchnout. Pak by měla znovu fungovat.

Změnila se struktura a objem pěnového mýdla EQUA CARE...

Struktura a objem vašeho pěnového mýdla EQUA CARE se změnila proto, že je ucpaná pumpička v dávkovačí. Postupujte podle následující ilustrace a dobře celý dávkovač s pumpičkou propláchněte.

INFLUENCEŘI & SPOLUPRÁCE

Mám zájem o spolupráci. Jak mám postupovat?

Každý rok máme to potěšení spolupracovat s mnoha značkami, společnostmi, partnery, organizacemi influencery. Dejte nám vědět o svém nápadu na spolupráci a pojďme si o něm popovídat. Stačí nám napsat na e-mail kristyna@mojeequa.cz.

Mám zájem stát se distributorem produktů EQUA. Jak vás mohu kontaktovat?

Velice rádi rozšiřujeme síť partnerů, kteří nám pomáhají šířit myšlenku značky EQUA dál. Pokud úzce spolupracujete s dárkovými obchody, obchody s drobným zbožím nebo s jakýmikoli jinými místy, o kterých si myslíte, že by mohly mít zájem o distribuci našich produktů, dejte nám vědět. Můžete také navštívit naši velkoobchodní stránku.

FIREMNÍ DÁRKY

Jaká je minimální možná objednávka?

U firemních lahví s logem nebo vlastním nápisem platí minimální objednávka 50 ks. Pokud si přejete vtisknout logo nebo nápis pouze na uzávěr skleněné lahve, stačí objednat 10 ks.  U uzávěrů s vygravírovaným nápisem je možné objednat už od 1 ks. Podívejte se na naši stránku Firemní dárky a získejte zdarma katalog se všemi podrobnostmi.

Jsem majitel firmy, mohu přidat své logo na lahve EQUA?

S radostí přizpůsobíme vaši oblíbenou EQUA lahev barvám vaší firmy. Chcete-li vědět, jak své vlastí lahve objednat, prohlédnout si naše předchozí realizace nebo nám popsat konkrétní dotaz, navštivte stránku Firemní dárky.

Kde mohu získat EQUA katalog se specifikacemi všech lahví?

Na naší stránce Firemní dárky najdete všechny možnosti, které můžete pro svou firmu využít. Najdete zde také ke stažení katalog se specifikacemi jednotlivých typů lahví a návodem, jak je objednat.

VELKOOBCHOD - DOTAZY

Mám internetový obchod a rád bych zařadil EQUA produkty do svého portfolia. Jaké jsou vaše obchodní podmínky?

Máme radost a těšíme se na spolupráci. Neváhejte navštívit naši velkoobchodní stránku nebo nám pošlete e-mail na kristyna@mojeequa.cz.